.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: امروز جبهه مقاومت به‌ویژه نیروهای حماس در عملیات طوفان الاقصی با تکیه بر ایمان و سلاح‌هایی که دارند حالت تهاجمی به خود گرفته و قهرمانانه ارتش اسرائیل را دچار چالش اساسی کرده‌اند ....(خبر)
(ادامه)
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد.

در کمیسیون‌های خبرگان در مورد قائم مقام رهبری دارند کار می‌کنند اما از گزینه‌ها هیچ‌کسی باخبر نیست /این کمیسیون فقط و فقط با رهبری مشورت می‌کند
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد. (ادامه)
شماال نیوز : همزمان با ثبت نام حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در خبرها آمد، «در جلسه اخیر مجلس خبرگان، آیت الله توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری پشت تریبون، اظهارات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرده است.» روایت عضو مجلس خبرگان از نطق انتقادی‌اش علیه حسن روحانی
شماال نیوز : همزمان با ثبت نام حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در خبرها آمد، «در جلسه اخیر مجلس خبرگان، آیت الله توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری پشت تریبون، اظهارات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرده است.»(ادامه)
مجلس خبرگان رهبری با تغییر قانون انتخابات از مهرماه۱۴۰۲ شرایط داوطلبان را با صراحت بیشتری اعلام کرده و به‌طور مشخص سطح تحصیلی مورد نیاز نامزدی خبرگان در میان شرایط نامزدهای خبرگان رهبری از کدام منابع آزمون می‌دهند؟ / قانون جدید انتخاباتی چه می‌گوید؟ / چه کسانی از آزمون معاف هستند؟
مجلس خبرگان رهبری با تغییر قانون انتخابات از مهرماه۱۴۰۲ شرایط داوطلبان را با صراحت بیشتری اعلام کرده و به‌طور مشخص سطح تحصیلی مورد نیاز نامزدی خبرگان در میان شرایط (ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند بنیه قوی مردمی نظام حجت را بر همه مسئولان و علما تمام کرده است/ سیاست دشمن یأس‌آفرینی است؛ کسانی که شخصیت‌شان ویران است شرایط را ویران می‌بینند /شبهات مانند تحریم‌ها است و موجب مطالعه و فکر و تحقیق برای پاسخگویی می‌شود(خبر)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مدل انحرافی داعش که یک کپی‌سازی جعلی از جبهه مقاومت بود این ظرفیت را داشت که شرایط منطقه را به شکل مطلوب آمریکایی‌ها تغییر دهد، اما مجاهدت سردار سلیمانی این توطئه را ناکام گذاشت ....(خبر)
(ادامه)
امام جمعه قائم شهر گفت : انقلاب اسلامی ایران ریشه هایش مستحکم و در درون همه خانوادها قرار دارد و هر خانواده ای برای حفظ و پایداری این انقلاب، عزیزی را به عنوان شهید تقدیم کرده و ریشه های این انقلاب در وجود همه ایرانیان قرار دارد. آتش زدن روسری نهایت بی حیایی است/ این انقلاب زائل ناپذیر و ماندگار است
امام جمعه قائم شهر گفت : انقلاب اسلامی ایران ریشه هایش مستحکم و در درون همه خانوادها قرار دارد و هر خانواده ای برای حفظ و پایداری این انقلاب، عزیزی را به عنوان شهید تقدیم کرده و ریشه های این انقلاب در وجود همه ایرانیان قرار دارد.(ادامه)
فقط ۳ نفر از گزینه‌های رهبری اطلاع دارند. به گفته او در حال حاضر این لیست وجود دارد و شرطی هم برای عضویت افراد در مجلس خبرگان وجود ندارد. فقط ۳ نفر از اسامی گزینه‌های«رهبری» آینده اطلاع دارند/ ماموریت «کمیته خیلی سرّی و محرمانه» چیست؟
فقط ۳ نفر از گزینه‌های رهبری اطلاع دارند. به گفته او در حال حاضر این لیست وجود دارد و شرطی هم برای عضویت افراد در مجلس خبرگان وجود ندارد.(ادامه)
آیت الله اعرافی از آمادگی حوزه جهت افزایش مبلغین مستقر در روستا به همراه تشکیل مساجد خودکفا خبر داد و گفت: نباید روستاها در شهر هضم شوند. آیت الله اعرافی : آماده افزایش ظرفیت طرح هجرت هستیم
آیت الله اعرافی از آمادگی حوزه جهت افزایش مبلغین مستقر در روستا به همراه تشکیل مساجد خودکفا خبر داد و گفت: نباید روستاها در شهر هضم شوند. (ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به تحولات افغانستان تصریح کرد: موضع خبرگان رهبری در رابطه با مسائل افغانستان، موضع مقام معظم رهبری است. موضع خاتمی درباره روی کار آمدن طالبان در افغانستان
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحولات افغانستان تصریح کرد: موضع خبرگان رهبری در رابطه با مسائل افغانستان، موضع مقام معظم رهبری است.(ادامه)
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. وزارت کشور رئیسی به چه کسی می رسد؟
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. (ادامه)
شمال نیوز : پس از ارتحال آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری که یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بود ، استان مازندران یکی از استان هایی است که باید انتخابات میاندوره ای این مجلس در آن برگزار شود .... گمانه زنی ها برای حضور سه نامزد برای انتخابات خبرگان رهبری در مازندران/ جایگزین مرحوم آیت الله طبرسی در مجلس خبرگان کیست ؟
شمال نیوز : پس از ارتحال آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری که یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بود ، استان مازندران یکی از استان هایی است که باید انتخابات میاندوره ای این مجلس در آن برگزار شود ....(ادامه)
آغاز ثبت‌نام انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان
نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در ۴ حوزه انتخابیه آغاز شد و تا پنج‌شنبه ۱۴۰۰/۱/۱۹ ادامه دارد.(ادامه)
اطلاعیه شماره 12 ستاد انتخابات درباره مجلس خبرگان
ستاد انتخابات کشور جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.(ادامه)
 امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد.

چگونه آیت‌الله خامنه‌ای آبروی مرحوم منتظری را در سال ۶۸ حفظ کردند؟
امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد. (ادامه)
انتقاد وسیع عموم جامعه پزشکی ، درمانی و بهداشتی کشور نسبت به تقدم اقتصاد بر سلامت و یا شعار “ برای جان ، نیاز به نان است “ تحلیل رفتار اجتماعی مردم در دوران کرونا(يادداشت)
انتقاد وسیع عموم جامعه پزشکی ، درمانی و بهداشتی کشور نسبت به تقدم اقتصاد بر سلامت و یا شعار “ برای جان ، نیاز به نان است “(ادامه)

از شما می پرسم اگر از بین کارمندانی که امروز بی هیچ نیاز واقعی کشور، مجبور شدند سر کار بروند، حتی یک نفرشان مبتلا به کرونا شده باشد و بمیرد، چه پاسخی در دادگاه الهی خواهید داشت؟! نامه صریح سردبیر یک رسانه به رئیس جمهور
از شما می پرسم اگر از بین کارمندانی که امروز بی هیچ نیاز واقعی کشور، مجبور شدند سر کار بروند، حتی یک نفرشان مبتلا به کرونا شده باشد و بمیرد، چه پاسخی در دادگاه الهی خواهید داشت؟! (ادامه)
اجلاس مجلس خبرگان لغو شد
بنا بر تصمیم هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، هشتمین اجلاس این مجلس که قرار بود در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اسفند ۹۸ برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.(ادامه)
زمان برگزاری اجلاس خبرگان رهبری مشخص شد
اجلاس مجلس خبرگان رهبری سیزدهم ماه آینده در ساختمان این مجلس برگزار می‌شود. (ادامه)
رهبر انقلاب اتحاد مردم با یکدیگر را مورد تأکید قرار دادند و افزودند: اتحاد نیروهای انقلاب نیز بسیار مهم است و اختلاف سلایق افراد با یکدیگر نباید به مخالفت و معارضه منجر شود. انقلاب فرمودند: راه مذاکره با هیچ کشوری به غیر از آمریکا و رژیم صهیونیستی بسته نیست/ باید به کلی از اروپایی‌ها قطع امید کرد/ اختلاف سلایق نباید به معارضه منجر شود(خبر)
رهبر انقلاب اتحاد مردم با یکدیگر را مورد تأکید قرار دادند و افزودند: اتحاد نیروهای انقلاب نیز بسیار مهم است و اختلاف سلایق افراد با یکدیگر نباید به مخالفت و معارضه منجر شود. انقلاب فرمودند:(ادامه)
عکس/ هفتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری
هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم، صبح امروز سه شنبه (۲ مهر) برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز، در این گزارش روایت شش عضو حاضر در جلسه ۱۴ خرداد سال ۶۸ برای انتخاب رهبر نظام اسلامی را می‌خوانید. روایت خواندنی شش عضو مجلس خبرگان از جلسه انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری
شمال نیوز، در این گزارش روایت شش عضو حاضر در جلسه ۱۴ خرداد سال ۶۸ برای انتخاب رهبر نظام اسلامی را می‌خوانید.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان امریکایی‌ها درباره اعمال شدیدترین تحریمها علیه ملت ایران افزودند: آنها در مقابل ایران دست به تهاجم حداکثری زده اند اما اگر ما به بسیج حداکثری امکانات و توانایی‌های خود اقدام کنیم، به فضل الهی سنگین ترین شکست تاریخ امریکا را نصیب این کشور خواهیم کرد. رهبر انقلاب: بیان سخنان نادرست درباره حضور ایران در منطقه، کمک به نقشه دشمن است/ مرزبندی با دشمن بسیار لازم است اما افراد در داخل به بهانه اختلاف‌نظر دشمنی نکنند (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان امریکایی‌ها درباره اعمال شدیدترین تحریمها علیه ملت ایران افزودند: آنها در مقابل ایران دست به تهاجم حداکثری زده اند اما اگر ما به بسیج حداکثری امکانات و توانایی‌های خود اقدام کنیم، به فضل الهی سنگین ترین شکست تاریخ امریکا را نصیب این کشور خواهیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : خاتمی گفت : در این جلسه اعضا مشکلات مردم را به صراحت بیان کردند و این نشان از دغدغه اعضا نسبت به جامعه است؛ البته اعضای خبرگان در پی مچ گیری نیستند بلکه واقعاً می‌خواهند حقایق را بدانند..... جزئیاتی از اظهارات وزیر اقتصاد در مجلس خبرگان
شمال نیوز : خاتمی گفت : در این جلسه اعضا مشکلات مردم را به صراحت بیان کردند و این نشان از دغدغه اعضا نسبت به جامعه است؛ البته اعضای خبرگان در پی مچ گیری نیستند بلکه واقعاً می‌خواهند حقایق را بدانند.....(ادامه)
آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تکمیل تحقیقات خود در حوزه فقه و حقوق، موفق به اخذ مدرک عالی ترین سطح آموزشی حوزه (سطح چهار) شد و در نهایت رساله دکترای خود را با عنوان «تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق» دفاع کرد. «قاضی‌القضات» جدید را بیشتر بشناسیم
آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تکمیل تحقیقات خود در حوزه فقه و حقوق، موفق به اخذ مدرک عالی ترین سطح آموزشی حوزه (سطح چهار) شد و در نهایت رساله دکترای خود را با عنوان «تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق» دفاع کرد.(ادامه)
زمان برگزاری ششمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری ششمین اجلاس رسمی این مجلس در دوره پنجم را اعلام کرد.(ادامه)
انتقاد «مطهری» از قطعنامه پنجمین اجلاس خبرگان: بازار سکه و ارز چه ارتباطی با وظایف مجلس خبرگان دارد؟
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از قطعنامه پنجمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان که به گفته وی صرفا شامل رهنمودهای اقتصادی است، انتقاد کرد و گفت که بهتر است این مجلس در قطعنامه پایانی اجلاس‌های خود گزارشی از وظایفش را به مردم ارائه کند.(ادامه)
پاسخ دفتر رئیس مجلس خبرگان به سخنان واعظی
در جوابیه دفتر رئیس مجلس خبرگان به اظهارات محمود واعظی آمده است: از رئیس دفتر رئیس جمهور انتظار می‌رود ضمن عذرخواهی و تصحیح مصاحبه خویش، ادب و متانت را در موضع‌گیری های سیاسی رعایت کرده و حرمت اشخاص و نهادهای قانونی کشور را رعایت نماید. (ادامه)
چرا رئیس‌جمهور در اجلاس خبرگان رهبری شرکت نکرد
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.613 seconds.